בדיקות רפואיות

כשחיית המחמד שלכם חולה, חשוב לאבחן במהירות וביעילות מהי מחלת הרקע. טיפול "בשליפה מהמותן" עלול להזיק ובמקרה הטוב לא יעזור במאומה. מעבר להוצאות הרבות שמתלוות לטיפול ממושך ומתיש, חיית המחמד שלכם תמשיך לסבול. בדיקת חיית המחמד הנה תמיד מאתגרת מאחר ואינה יכולה לומר מה כואב או מהי הבעיה, לכן רצוי שמי שמלווה אותה יהיה אדם בוגר אשר יודע ומכיר את ההיסטוריה שלה. מיד לאחר הבדיקה הראשונית, תקבלו הסבר מפורט מהן האופציות הטובות ביותר העומדות לרשותכם וביחד נמשיך באבחון ובטיפול שמתאימים לכם. אנחנו לא ממליצים בשום מצב לתת טיפול רפואי לחיה חולה מבלי שעברה בדיקה רפואית. לאחר הביקור אצלנו, נמשיך מעקבים ,במידת הצורך, בדרך הנוחה לכם (ביקור במרפאה/טלפונית/בהודעה).

בדיקות-רפואיות.jpg

חיסונים וטיפולים מונעים

2

הרפואה הווטרינרית דוגלת בעקרון של רפואה מונעת ולכן אנו ממליצים בחום לבצע את כל החיסונים השוטפים לבעלי החיים שלכם. החיסונים והטיפולים המונעים עוזרים למנוע מחיות המחמד שלכם הדבקות במחלות וטפילים ותעזור לשמור על בריאותם ועל בריאותכם (מאחר וחלק מן המחלות עלולות לדבק בני אדם). בכל ביקור במרפאה, וטרינר מבצע בדיקה מלאה ומקיפה של בעל החיים. במהלך הבדיקה, הווטרינר מקבל מידע אודות מצבו הכללי של בעל החיים ויכול להמליץ על טיפול מתאים או המשך אבחון במקרה הצורך. אנו מקפידים לבצע את החיסונים והטיפולים המונעים לפי ההמלצות המקומיות והבינלאומיות המעודכנות ומרגע שביצעתם אצלנו טיפול, אנו נדאג לתזכר אתכם כשיגיע המועד לטיפול הבא. לחבילת החיסונים לכלב/חתול לחצו כאן.

בדיקות מעבדה

3

כחלק מבדיקת חיית המחמד שלכם או לפני כניסה לניתוח פולשני, עולה לעתים הצורך לבצע בדיקות מעבדה. המרפאה מצוידת במעבדת דם מתקדמת הכוללת ספירת דם, פאנל כימי (לבדיקת תפקודי כבד, כליות ועוד),אנליזת שתן, בדיקות מיקרוסקופיות שונות ועוד. בדיקות אלו נעשות מיידית והתוצאות במקום. במקרים בהם יש צורך בבדיקות מתקדמות יותר (ביופסיות, בדיקות הורמונליות/גנטיות, תרבית ורגישות ועוד), אנו נשלח עבורכם את הבדיקה ונעדכן ברגע שתחזורנה התוצאות.

מעבדה2.jpg

רנטגן ואולטרסאונד

4

אנו מצוידים במרפאה ברנטגן דיגיטלי מהמשוכללים שקיימים היום, בו ניתן לבצע צילומים נוספים כל 4-5 שניות. הצילום המתקבל על מסך מחשב הנו מהיר ואיכותי. כמו כן, יש לנו מכשיר אולטרסאונד חדיש אשר מאפשר לבצע סריקות מהירות בעת חשד לפתולוגיות בבטן (אבל לא רק). במקרים מורכבים ניתן לתאם בדיקת אולטרסאונד ע"י מומחה.

רנטגן.jpg

כירורגיה

5

במרפאה אנו מבצעים כירורגיה על כל סוגיה, כולל: עיקורים, סירוסים, תיקון הרניות, הסרת מסות/גידולים, ניתוחי עיניים/אוזניים, פצעי נשיכה, קיסרי ועוד. ניתוחים מסובכים יותר מבוצעים ע"י כירורג מומחה אשר מגיע אלינו למרפאה. ניתוחים נעשים ע"י רופא מנתח ומרדים תוך שימוש במכונת הרדמה ומוניטור מתקדם. כך תוכלו להיות רגועים שחיית המחמד האהובה שלכם, נמצאת בידיים טובות.

כירורגיה.jpg

טיפולי שיניים

6

אנו שמים דגש רב על בריאות השיניים והיגיינה כללית של חלל הפה. בעיות שיניים וחניכיים הן בין הבעיות הנפוצות ביותר בכלבים וחתולים וגורמות לסבל מיותר לחיה שבדרך כלל מלווה גם בריח רע מהפה. כחלק משרותי המרפאה אנו מציעים מגוון טיפולים לשיניים הכוללים ניקוי שיניים ופוליש, עקירות רגילות, עקירות כירורגיות, הסרת גידולים מחלל הפה ומכירת מוצרים הדואגים לשמר את מצב השיניים אחרי הטיפול.

thumb-4.jpg

אשפוזי יום וטיפולים אמבולטוריים

7

בדיוק כמו אצל בני אדם, עולה לעיתים הצורך לאשפז את חיית המחמד. האשפוז עצמו יכול להכניס את החיה לסטרס ואף לדרדר את מצבה, לכן אנו מאמינים (במקרים המאפשרים זאת) באשפוזי יום בהם החיה מקבלת טיפול אינטנסיבי במהלך מרבית היום (בזמן שהמרפאה פעילה), ובלילה חוזרת לביתה. הניסיון שלנו מראה כי זה מביא לתוצאות טובות והחלמה מהירה. במידת הצורך, אנו נמליץ על טיפולים קצרים יותר (טיפולים אמבולטוריים) בהם תגיעו עם בעל החיים לביקורת קצרה, עירוי תרופות לווריד ולאחריו תשוחררו. במקרים מורכבים בהם חיית המחמד אינה יציבה או בסכנת חיים מידית, תופנו לאשפוז במרכז חירום הפועל 24/7.

thumb-4.jpg
veterinary clinic in yavne

שירותי המרפאה

אנו במרפאת אפרת מקפידים לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר לחיות המחמד ולכם לקוחותינו. ניסיוננו הרב לימד אותנו לזהות ולהתמודד עם מצבים פשוטים ומורכבים כאחד. ועל ידי צוות מיומן ומרפאה מתקדמת ומצויידת היטב, אנו יכולים להבטיח לכם שאתם וחיית המחמד שלכם בידיים טובות ומקצועיות. להלן מפרט של מגוון שירותי המרפאה: